Кошик
35 відгуків
+380 (66) 237-33-08
MixMart
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Поверненню підлягають всі категорії товарів, які не мають слідів використання і не були в експлуатації, за умови: - товар не використовувався; - Збережена оригінальна упаковка, зовнішній вигляд товару залишився без змін. - збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик - безпеки пломб, ярликів, захисних плівок -Безпеки заводського маркування - цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. Якщо товар було доставлено кур'єрської служби Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару. Умови обміну/повернення для товарів неналежної якості: Поверненню підлягають усі категорії товарів неналежної якості та можуть бути повернені, якщо: - Виявлено брак; - усунути брак неможливо; - Збережена оригінальна упаковка, зовнішній вигляд товару залишився без змін. Процедура повернення та обміну товару: 1. Зв'язатися з нашими менеджерами за телефоном +380662373308 або напишіть нам на пошту: mixmart.com.ua@gmail.com; - Зберіть на посилку: товар у повній комплектації, копії розрахункових документів, чек оплати товару. 2. Надіслати товар через службу «Нова пошта» БЕЗ післяплати місто Одеса, 91 відділення, одержувач Андріяш Роман. 3.Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 4.Після отримання товару протягом 1-5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар - Усі послуги перевізників чи комісії переказу коштів, проходять за наш рахунок. . Повернення коштів за товар проводиться зручним для клієнта способом на протязі 5-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner